torsdag 9 oktober 2008

Allt är kaputt

Idag känns det som allt är kaputt. Ja just det sitter pa UNI igen därför saknas lite ringar över a:na. Vicky är pa sin ryska kurs.

Vart internet hemma funkar inte idag, inte heller TV:n, eller TV:n funkar men inte SAT:en sa vi har ingen bild.

Och min bild later konstigt, igen!! Bytte däck när Vicky kommit hem fran första vändan pa UNI och nu när vi tog den sa later det som en platburk har fastnat under bilen. När jag bytte sa hade hon inte dragit at handbromsen (nagat jag alltid gör) sa bilen rullade iväg lite men jag hade hunnit fa dit däcket men inte helt. Förmodligen fick sig bromsskivan en törn ända. Det är i alla fall min teori.

Vi ska till verkstaden och be dem kolla när hon är klar. 3:dje gangen pa 1 vecka vi är där nu. Undrar om de är imponerade av min svenska bil.....

Inga kommentarer: