torsdag 30 oktober 2008

Käkat pizza

Jag hängde med Vicky och kollade på rummet, jättecool lägenhet med högt i tak och 3 coola killar bodde där. Hon skulle få besked på söndag.

Sen stack vi till Altstadt och åt pizza. Vi valde pizzaslice och van som man är med storleken i Sverige tog vi två var. Priset gav liksom ingen ledtråd heller det var helt normalt för en slice. Så när de kom med bitarna till vårt bord så höll vi på skratta ihjäl oss. En slice var som en normal pizza. Så vi hade två pizzor var! Men vi bad om en kartong och så tog vi med oss två hem så har vi mat imorgon med. Men sen måste jag börja laga mig mat här, har ju packat upp allt nu och ska inhandla lite saker sen klarar jag mig på den fronten.

I alla fall åt jag en pizza med ädelost och broccoli. Låter kanske som en konstig kombination men det var jättegott!!

Imorgon måste jag plugga lite då jag ju missade min lektion pga bilen, vi ska lämna plasma och så är det Halloween fest på Binis. Jobba ska jag i varje fall inte! När/hur jag åker dit får jag se.

Inga kommentarer: