måndag 20 oktober 2008

Skola, Hofgarten, träning

Jag hade ju skola idag som vanligt. Vi började prata om att kanske ses ute en kväll och lära känna varandra lite bättre. Kom på att Vicky alltid säger Hofgarten på tisdagar så jag gav det som förslag. Typ enda jag kom på. Jag vet ju om Blue Chip, Theresienbräu och Irish Pub också men inte vilka dagar som gäller där (här är det olika ställen som gäller beroende på vilken veckodag det är, att jag kunde Hofgarten beor på att vi planerade gå dit förra veckan men gjorde det inte). Vi lyckades väl inte direkt bestämma något säkert. En kille var väldigt på så han kanske kommer? En annan tyckte det var ett dåligt ställe om man vill snacka (vilket det inte är, ute i tältet går det hur bra som helst och till och med inne i baren om man inte står precis vid dansgolvet) och föreslog en liten bar jag inte minns namnet på. Någon tyckte imorgon var för snabbt och kanske nästa vecka istället?

Jaja, jag och Vicky ska dit sen får vi väl se vilka och om de dyker upp från min kurs. Måste förbi gamla stället och hämta lite partytoppar och skor under dagen imorgon också! Så ska jag och se på ett rum helt själv klockan 14.00. Och försöka mig på att gå och ge Plasma själv också när Vicky är på UNI. Vilken spännande dag imorgon..hahaha. Skojar bara. Det ska nog gå.

Var sedan och tränade. Blev en kortis 30 min CT bara.

Inga kommentarer: