fredag 10 oktober 2008

Fredag

Kom inte på någon bättre rubik.

Vi sov länge för Vicky ska jobba inatt. Sen var vi och lämnade plasma och efter det har vi visat upp bilen. Var som jag trodde bromsskivan som fått sig en törn. Så de fixar även det på tisdag. Sen var vi till banken och försökte öppna bankkonto åt mig (för gymmet och telefonabonnemanget) men det var så krångligt så det blir enklare att vi ger den Vickys konto så ger jag henne pengar istället.

Nu packar Vicky lite till - vi flyttar ju in på hotell på söndag - och jag surfar. Vi ska iväg och träna om någon timme och sen blir jag solo till fyra - fem inatt sådär när Vickan kommer hem från jobbet.

Imorgon VM-kval. Stackars Rosi (han hatar det smeknamnet btw...) är skadad och kan nog inte spela i Sverige matchen. Enda orsaken jag uppmärksammar det är för han är en Werder spelare. Tyskland möter Ryssland, en svår motståndare. Igår fick de ordinarie målisen Robert Enke skadad. Så René Adler kan få göra landslagsdebut. Men jag tror Jogi ställer Werders Tim Wise i målet. Fast jag hoppas René får chansen.

Inga kommentarer: