fredag 10 oktober 2008

Duktig och massor av tysk fotboll

Jag var duktig och gick och tränade själv när Vicky bangade (kan förstå henne dock, hon ska jobba 8 timmar natt). 30 min Crosstrainer och 30 min cykel.

Jag får då se tysk fotboll i massor. Först sänder de ligamatcher flera dagar i veckan, sen har jag de senaste dagarna sett U20 i onsdags, U19 igår och U21 idag (landslaget alltså) och imorgon det "riktiga" landslaget.

Jag vill ha RTL, ARD och DSF i Sverige, ja tack! Tyvärr tror jag bara jag kan få RTL...*pest*.

Har ni inget för er i helgen och bor nära Falun kan ni knata iväg till Lugnet och kolla på när B-världscupen hoppar. Tyvärr är bara 50 hoppare där lite drygt. Men Österrike har faktiskt sänt dit en hög bra hoppare.

Lördag kl 14.00 och söndag kl 10.00. På lördag morgon kan ni se dom tränar. Har tyvärr ingen tid på det eller jag är inte förvånad sist de hade FIS-cup var informationen lite si och så.... och det är den nu igen tyvärr.....jag trodde Falun ville ha VM jag?!?!! Men okej med tanke på hur illa det var i Liberec förra helgen och de fick ju VM så kanske det är så det ska vara?!

Inga kommentarer: