måndag 13 oktober 2008

Lite kul i allt elände

Ringde ju hem för att höra om det fanns något brev till mig. Då berättade mamma vad det stått om Coc:n i Falun i lokaltidningarna. Så jag letade upp det på nätet och fick mig ett gott skratt. Speciellt över DD som jag erbjöd mig skriva för men där sportchefen var mer än lovligt korkad...jaja läs deras artikel och typ finn fem fel... *asg*

Dala Demokraten

Och genom sina två segrar i sista tävlingarna så snodde Lacky totalsegern från Eggi med 2 poäng! Det gjorde mig på lite bra humör i alla fall...

Totalt:
1) Daniel Lackner, Österrike, 459 poäng,
2) Markus Eggenhofer, do, 457,
3) Severin Freund, Tyskland, 393

Sen en mycket trist sak: Både Johan Erikson och Andreas Arén funderar på att lägga av :( fast jag förstår dom. Man kan inte leva på luft.

1 kommentar:

Vicky M sa...

Andreas skiter vi men Johan :( :(