söndag 12 oktober 2008

Vilken idiot!

Kevin Kurayni. Han blev inte uttagen igår, fick inte ens sitta på bänken utan på läktaren. Mitt under matchen strax efter att andra halvlek börjat så reser han sig och drar. Ingen märker det, eller han säger till de han satt med att han skulle se andra halvlek med en kompis på annan plats.

Sen när alla sitter i bussen och ska åka till hotellet märker man att han fattas. Man ringer men mobilen är avstängd. De letar igenom stadion, de frågar runt bland funktionärer. Till slut bestämmer man sig för att åka utan honom. När de kommer till hotellet möts de av två kompisar som ber att få tömma hans hotelrum.

Nu är han utkastad ur landslaget och kommer aldrig mer tas ut.

Så går det när ens ego är större än ens förnuft. Något jag typ också skulle kunna tänka mig en viss diva i Sverige göra....

Herregud det var massor av andra bra spelare som inte fick spela. Det finns ju ett antal mycket bra spelare i tyska landslaget. Och Klose gjorde 3 mål mot Finland matchen innan denna. Lukas gjorde 1 mål nu. Så jag tror inte de kommer sakna honom direkt...han har visst aldrig varit direkt omtyckt av de andra spelarna heller. Och han har liksom klubbkompisar i laget också. Inte ens de sa han något till....

1 kommentar:

AndreaLukic sa...

Fan vad härligt med en fotbollsintresserad brutta. Den här bloggen ska jag börja läsa. Såg den på vickans rankning, perfekt...

Puss från Andréa!