lördag 11 oktober 2008

Jag kanske ska jobba nästa helg!


Ja herre gud alltså!! haha fick nyss SMS av Vicky att jag kanske ska jobba nästa helg på Bini´s. Jag frågade om de vet om jag kan tyska sisådär och att jag aldrig jobbat i en bar? Hon skulle berätta mer sen fick jag till svar.

Jag hoppas jag typ ska plocka disk eller diska...

Bini´s är ett rätt fint ställe 8 km utanför stan. Vet inte riktigt om jag hör hemma bakom baren där precis. Jag kan nog hälla upp en öl. Fixa vodka och cola klarar jag också av. Men sen..... kanske får plugga drinkrecept...eftersom jag själv nästan aldrig dricker annat än vodka och cola eller möjligen vodka och redbull så vet jag inget om drinkar. Och vet inte skillnaden på rom eller gin. Mer än till namnet...
Nä nu ska jag sova tror jag. Måste ju vara i form till MATCHEN!! Alltså den börjar 20.45 men jag vill hinna träna före och lite annat...

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt. Kommer gå gallant. Håller tummarna.