onsdag 22 oktober 2008

Hejsan ;)

Jag tänker inte kommentera gårdagen allt för mycket....Vicky har redan hotat göra det i sin blogg så jag kommer skämmas ihjäl. Fast skäms gör jag inte. Jag vet vad jag gör hur full jag än är så hade jag inte velat hade jag inte gjort det. Så enkelt är det...men jag kan ju gissa hon kommer beskriva det så jag inte kan visa mig ute på ett par veckor eller så.....

Min bil står någonstans i Innsbruck, jag vet inte riktigt var men den måste jag hämta upp. Vi ska visst på Blue Chip ikväll - behöver jag säga jag ska dricka Cola??

0,5 l Vodka på 30 min, 2 shots, 2 Wheiss süss (vitt vin och Sprite) samt en Vodka RedBull så var man i fin form..:D fast Vodka är bra, mår alldeles toppen. Vicky undrade om jag hade ont i huvudet? Nä, ska jag ha det?, Ja, alltså du drack rätt mycket igår. Jaaaa men nästan bara Vodka = problemfri dagen efter.

Nu ska jag gå till M-preis och se om jag kan hitta Sportbild som kom med ett nytt nummer igår.

3 kommentarer:

Malin sa...

haha nu blev jag rysligt nyfiken på vad som hände igår.Tell me!

Vicky M sa...

hahaha jossan scores :P

weiss süss utan h stavas Weiss

Anonym sa...

Nu måste jag läsa Vickys blogg. Dår får man veta vad som händer med dig. *L*

Du skulle väl aldrig skämmas för nåt om jag kännder dig rätt.