fredag 31 oktober 2008

Skulle visst jobba....

kom inte på någon bra ursäkt och tja får vi bo där utan att betala så får man väl offra sig. Men jag tänker inte stå i någon dörr och tjabbla och tänker inte vara där till halv sex, halv sju i morgon bitti. Jag hjälper till förbereda och de timmar det är packat med folk, sen åker jag hem.

Jag MÅSTE börja skärpa mig med både mat och motion. Har inte varit på gymmet på över en vecka (vilket är idiotiskt eftersom jag ändå betalar 35 Euro i månaden för det), äter skräpmat och dessutom kostar det pengar. Man blir ju vägd varje gång innan man får lämna plasma och jag kan ju säga såhär det märktes idag...så imorgon blir det prommis på fm - måste hur som helst lära mig hitta till stan och UNI härifrån - sen ett pass på gymmet på kvällen.

Varit ute och gjort ärenden, köpt grejor till Halloweenfesten åt Binis, sen var vi in på en galleria och Vicky köpte nätstrumpbyxor.

Inga kommentarer: