torsdag 30 oktober 2008

Börjar få ordning

Rummet börjar se riktigt fint ut. Kan nog fotografera snart hur det ser ut. Men ska upp lite på väggarna och sånt först.

Var till Ikea och fick tag på två bra "bord". En hylla till TV:n och en hylla för böcker mm för ca 200 kr. Sen köpte jag lite doftljus och en Orkidée. Skaffat antennkabel också och till min lycka har jag DSF, ARD och ZDF. Det är allt man behöver även om Vicky hävdade att MTV och Viva också var nödvändigt (men jag har de med...).

Hon ska kolla på ett till rum kl 20.00 men snart är hon inne på att flytta hit hon med. Nu när hon ser hur fint man kan göra (fan att jag inte har ett before-kort på rummet, det var urkasst möblerat innan och Vicky fattade inte hur jag kunde välja just detta rum) så kanske hon ändrar sig, för hennes favvorum är ledigt än..... Rent egoistiskt hoppas jag ju hon inte hittar något annat och flyttar hit. Tror vi 2 och en del av killarna skulle kunna ha rätt kul här :D.

Har en liten paus innan jag ska jobba vidare med rummet. Senast imorgon ska det vara klart!!

1 kommentar:

Vicky M sa...

ehh..vaddå, kul med nån av killarnaa kan man ha utan att jag flyttar dit ;P