tisdag 28 oktober 2008

Det går mig på nerverna

Det här jäkla internetet på hotellet. Tur det funkade förr i alla fall. Nu har jag ju bara 1 dag kvar där och det kan jag stå ut med. Imorse hade vi, eller jag rättare sagt, Vicky kom inte in, nät, hann föra över pengar till mina föräldrar för katterna, sen dök det igen. I alla fall så sa jag till Vicky att det vore ju fint om det funkade 2 timmar ikväll när matchen är. Hon bara skrattade åt mig, förstår inte varför?!

Vi åkte in till UNI istället och åt, billig studentlunch. Sen gick vi en vända på stan och nu är vi i datasalen. Vicky har ryska strax och jag ska surfa.

Hofgarten ikväll men jag ska inte dricka en halv liter Vodka på 20 min innan idag! Jag känner mig hur seg som helst och inte alls i form för party men det kanske ändrar sig under kvällen.

Vi skulle gå upp tidigt idag och vara duktiga och plugga. Först 12.00 kom vi upp. Men föresatsen var ju bra i alla fall....

Inga kommentarer: