torsdag 2 oktober 2008

Olalala Bremen och så klart krånglar CSN....

1-1 mot Inter igår i Champions Leuge. Jodåsåatt det går riktigt bra för Bremen just nu. Fan att jag missade matchen!! Men i Malinos blogg kan ni läsa förstår ni att Rosenberg var bra. Han är alltid bra i Bremen ju! Där han har riktiga spelare runt omkring sig... ;)

Och jag typ tokdör på CSN....nu måste de fundera lite extra om min utbildning räknas in till godkända att studera utomlands....så jag måste vänta ett extra tag på besked. Undra hur långt ett extra tag är då? Tänk att jag förstod det skulle bli krångel då jag tycker nästan alla jag känner har krångel med CSN....

Nu är det så att jag faktiskt kan studera helt utan deras hjälp i alla fall en termin som är till 27 jan och sedan direkt åka hem. MEN då blir detta helt klart det sista backhopparresan för min del också. Och jag VILL ju åka på 4Hills liksom.... Men har ju inget val än att vänta och se men vore ju najs om de kunde ge besked rätt så snart faktiskt......

Inga kommentarer: