torsdag 30 oktober 2008

För att jag själv ska komma ihåg det



en liten inköpslista på IKEA imorgon:


  • klädhängare
  • antennsladd (ja kanske de inte har där men det ska köpas)
  • liten bordslampa (så jag slipper gå upp och släcka varje kväll)
  • litet bord el liknande för TV:n
  • matta
  • häftmassa och anslagsnålar (för att sätta upp något på väggarna)

Detta ska jag köpa om det finns till bra pris:

  • liten bokhylla el liknande (jag kan ju inte ta hem det och vill inte lägga mycket pengar på en hylla så det blir bara om det finns billig
  • liten byrå el liknade för underkläderna
  • papperskorg

Nyss kommit hem igen, vi var en vända på Jimmys och Blue Chip. Vi gick ut bara för att Vicky hade lovat Eva. Men Eva hon dök inte upp sen till slut.... Men Vicky ska plugga imorgon bitti till sitt prov och jag ville hem för jag vill upp tidigt imorgon och fortsätta packa upp.

Har träffat en till som bor här, min granne men tjaaaa inte minns jag hans namn heller. Finnen har vi träffat på 2 ggr till, först när vi gick ut stod han och vaxade skidor längst ner och nu när vi kom hem var han precis klar. 4 par skidor på 3 timmar. Noggrann kille det där. Allt som jag hade på mig stank rök så nu har jag sprayat parfym på mina kläder och i mitt hår... :( hatar den där jävla röklukten.

Tvättat har jag hunnit med också! Var välbehövligt då mina sista rena underkläder gick åt idag. Så nu kan jag duscha imorgon.

Jaja lär inte kunna gå ut så mycket i och med min bils äventyr så jag får väl stå ut idag. Börjar fundera på om jag inte ska köpa mig en ny bil. Har jag bara 1 häst hemma eller 0 hästar så är det ju inga problem ta sig ett billån och inskaffa något bättre. Men å andra sidan, hemma om jag inte ska åka till stallet så behöver jag knappt en bil. Det är få gånger jag måste åka bil egentligen. Så en bättre cykel kanske är smartare? Har ju några månader på mig att fundera.

1 kommentar:

Malin sa...

Du får lägga ut bilder sen när det är klart:)
Roligt med en massa killar som grannar.Lite college stil.I like;)