onsdag 15 oktober 2008

Idioto CSN...eller...

När jag hittar denna text pa CSN blev jag ännu mer förbannad :

Språkkursen ska vara på heltid om du studerar utanför EU
Det är skolan som avgör om kursen är på heltid. Heltid innebär oftast lektioner i sammanlagt 15-20 timmar per vecka. Om du läser en spåkkurs inom EU, behöver den för närvarande inte vara på heltid.


Sist jag kollade var da Österrike med i EU.....

De brakar ju pa mig och säger jag inte ska fa pengar för de inte anser kursen är pa heltid (nagot Universitetet här dock anser den är, vi gar 2 dagar i skolan men läser resten själv). Jag BEHÖVER ju för fasen inte ens läsa heltid ju! Kan de inte läsa sina egna regler innantill eller.... Dessutom star det ju svart pa vitt det är SKOLAN som avgör om kursen är pa heltid...

Nu ska här krigas!!

Fast jag maste fa beslutet först och det har inte dykt upp än fast det är skickat 9 oktober..nu har jag mailat och bett dem tala om vart och om de inte kan maila mig beslutet...

Inga kommentarer: