onsdag 3 december 2008

Biljetter bokade!

Om precis två veckor är jag i Falun igen! Stannar där tre veckor innan jag flyger tillbaka. Ska bli så skööööönt. Inte för att jag egentligen har längtat hem på något sätt, längtat efter mina missar har jag gjort, vore de med kan jag bo var som helst. Men jag längtar bort från det här stället.

Missar tyvärr Backhopparveckan men Julias veterinärräkningar går så klart före och det faktum att jag kanske måste ta bort henne. Om det nu (hoppas) är struma så är det ingen fara och hon ska medicineras resten av livet men det går ju. Fast medicinen var visst rätt dyr.... men om proverna visar allt bra så måste hon ju tillbaka och då kommer räkningarna skena iväg....

Bläääää preciiiis vad jag behövde nu. Fick mastodont läxa i skolan också + att vi har prov.

Jag hoppas istället kunna åka till Zakopane men det beror på hur mycket hela historien med Julia slutar på. Är uppe i 1300 så här långt.

1 kommentar:

Malin sa...

Oh stackars misse!Hoppas det går bra.Håller tummarna:)