onsdag 17 december 2008

I Falun

Varit här i drygt en timme, var lite krångel få igång datorn.

Trött som en gnu, sovit kanske 30 min inatt. Samma visa varje gång jag vet jag måste upp tidigt, då kan jag inte sova natten innan.

Flygturen Innsbruck - Wien var väldigt skumpig men gick ju fort i alla fall. Sträckan Wien - Arlanda sov jag nästan hela.

Sen väntetid ca 1,5 timme både i Wien och på Arlanda gjorde att det tog nästan exakt 12 timmar dörr till dörr. Att gå från där bilen står var inga problem, tog en kvart kanske.

Jobbar först på söndag så det blir 3 dagar att slappa på. Skönt att äntligen kunna slappna av! Kunna gå på toa när man vill utan att fundera på om man ska möte en idiot i korridoren eller ej.

En katt har jag träffat, Julia. Den andra, Ida tittade skeptiskt på mig och drog. När man kommer "på besök" brukar det innebära att man stoppas in i en förhatlig bur och körs iväg i bil! Inget dom gillar. Men är man bara här några timmar så kommer dom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen hem. Hörs väl nåt via gw innan jag går på jul ledighet.