tisdag 9 december 2008

Hur patetisk kan man vara??

Eller hur avundsjuk kanske jag ska skriva! Nils, Blondinbellas pojkvän (aka nickedocka) måste ha mindervärdskomplex. Stina-Lee (en annan stor bloggerska) har åkt till Thailand. Fast det påstår Nils är osant och att hon istället sitter på psyket. Och inte nog med att han tror det, jag menar det kan han väl få tro, nej han ber också sina läsare försöka luska reda på om det är så.

Anledningen? Jo i vissa inlägg har hennes bokstäver åäö, i andra inte. Då undrar jag bara stillsamt och käre överklasspojken fläskkotlettfrillan Nils aldrig hört talas om Internetcafé? Nej just det, glömde, han är väl för fiiiiiiiin för att ha satt sin fot på sådana ställen. *fnys*.

Hon har ju säkert photoshoppat alla sina bilder Nils! För det är väl så du och din flickvän gör?

Nej jag måste säga det var riktigt lågt. Men vad gör man inte för att få läsare Nils? Din flickvän gör ju jämt och ständigt reklam för din blogg i sin men det ger dig visst inte nog med läsare?!

Nej Stina-Lee är hundra gånger naturligare och äkta än dom där två!

Vilken fåntratt!! Ja Nils alltså!! :D

4 kommentarer:

Vicky M sa...

hahha..vem vet jag tycker stina-lee är något störd, så ho kanske sitter på psyket och fotona hon harv ser ut som de gamla hon tog förra året i thailand faktiskt.

Tasja sa...

Men det är ju hur lätt som helst att avslöja. Tex lär hon ju inte varit enda svenskan på flyget tex. Och folk har ju sett henne på Arlanda. Skulle jag fota innsbruck, kreta eller vad fasen som helst så skulle det ju också bli samma miljöer år efter år.

Så bra fantasi tror jag inte hon har och hon skulle inte vinna något på det heller.

Tasja sa...

Nu har jag jämfört bilder och såvida hon inte planerade detta redan förra året och tog bilder med omväxlande frisyrer så är dessa bilder nya. För inte bara bikinin är annorlunda även håret. Både klippningen och frisyren.

Vicky M sa...

ingen aning, jag tycker inte hon är normal iaf och falsk för den delen också, men ok en thailandsresa är kanske lite väl att fejka,men ja, jag gilar henne inte.