tisdag 16 december 2008

Sport

sTänkte lista mina favoritsporter. Alla att titta på då! Utöva är favoriterna ridning och gym som tex Body Pump, Chi Boll, Core och sådana saker.

Det jag inte missar (och gör jag det ser jag till någon SMS:ar resultat, ser eftersändning eller spelar in osv) är:
  • Werder Bremens matcher
  • Tyska landslagets matcher
  • EM-matcher (då ser jag allt)
  • VM-matcher (ser allt där med)
  • Backhoppning

Sen ser jag gärna på och har halvkoll på vilka som är bra osv i dessa:

  • Längdåkning
  • Alpint (alla grenar)
  • Skidskytte
  • Rally
  • Moto GP (alla klasser)
  • Friidrott
  • Simning
  • Simhopp
  • Banhoppning
  • Fälttävlan
  • Ishockey
  • Hamburg, Bayern, Leverkusen och Stuttgarts matcher
  • Nordisk Kombination

Kan även med behållning se:

  • Handboll
  • Volleyboll
  • Bordercross och andra snowboard grenar
  • Tennis
  • Trav
  • Cykel
  • Motocross
  • Rallycross
  • DTM

Det jag väljer bort:

  • Bandy
  • Innebandy
  • Formel 1
  • Snooker
  • Golf
  • Badminton
  • Dressyr (jag orkar se typ 3 sen är jag uttråkad)
  • Galopp
  • Basket
  • Amerikansk fotboll

Tror inte jag glömt nått. Nu vet ni vad denna sportnörd gillar eller inte gillar.

Inga kommentarer: