måndag 15 december 2008

Skolk

Jag orkar inte vara social idag. Jag orkar inte gå till skolan, eller jo det skulle jag kunna göra men jag orkar inte med kvällen efter. Vi ska nämligen ut på lokal och äta och dricka och hela mitt väsen säger NEJ!

Jag hoppas bara att vi inte får provresultaten idag, fast det får vi nog, men då hoppas jag han mailar dom till oss som inte är där. Å andra sidan vet jag rätt bra vad det är jag inte kan.

Nu ska jag gå iväg till Altstadt istället. Strosa runt där, antigen köper jag en pizzaslice på Mamma Mia, broccoli och ädelost *mums* eller en meny på McDonalds. Ev går jag till Sillpark också.

Ikväll blir det mer Omaha istället. Var det tur, eller har jag börjat fatta hur man spelar??

3 kommentarer:

Vicky M sa...

SKÄÄÄMS!!!
varför gick du inte dit?!?!?!?!? fy fy fy..nu är jag besviken på dig

Tasja sa...

Hade ingen lust. Mitt nya jag gör bara saker jag har lust med :).

Vicky M sa...

ibland måste man bjuda på sig själv lite