söndag 21 december 2008

På jobb

Alla handgrepp sitter, lösenorden hade jag skrivit upp på en lapp men jag hade missat användarnamnet på ett ställe men eftersom alla har samma system fast sina egna initialer så var det ju bara att fråga kollegorna så löste det sig!

Nu sitter vi och väntar på att all sport ska sätta igång på TV:n.

Har fått maila lite folk för att få nya lösenord till två nya system som startats under tiden jag varit borta. Hoppas få svar under tiden jag är hemma (är ju en massa helgdagar så folk kanske inte jobbar) så jag kan lägga mitt egna schemaönskemål för nästa period. Helena har gjort den första perioden nu direkt när jag kommer hem och det såg bra ut! Så iof kan jag nog med varm och säker hand överlämna det till henne även för nästa period om det skulle vara så att det behövs.

Nu ska jag fixa fotbollsbiljetter. De går åt som attan så jag vågar inte vänta. Vem som än åker med mig hem är helt enkelt tvungen att åka via Bremen!

4 kommentarer:

Vicky M sa...

har tyvärr inte fått ut alla datumen än :(

Tasja sa...

Det är lugnt! Du får helt enkelt i "värsta" fall åka med till Bremen och gå på en match.

Vicky M sa...

yhh :/ hahahah

Anonym sa...

Känner igen dig. När jag kom tillbaka efter 7 månader kändes det som jag hade varit borta nån dag. Märkligt vad allt sitter i ryggraden!!