torsdag 25 december 2008

Gomorron, gomorron!

Själv har jag snart varit vaken i otroliga 3 timmar. Alla som känner mig vet ju hur otroligt morgontrött jag är! Men det gick rätt bra idag trots allt. Mycket hjälper det nog till att jag går upp senast vid 09.00 även när jag är ledig (jag vet otroligt det med). Men bor ju hos mina föräldrar nu när jag är hemma på jullov och sover i vardagsrummet så jag vaknar ju när de går upp. Min lägenhet är ju uthyrd i andra hand än.

En härlig decembermorgon var det hur som helst. -7 grader och nu börjar solen gå upp så sakteliga.

Sitter på jobbet, lugnt än alla sover väl och letar LCHF recept. När jag kommer hem i februari ska jag nämligen sätta igång med det. Att jag inte gör det tidigare beror på att 1. kött och proteinmat över huvudtaget är svindyrt i Österrike och 2. jag har inte lust stå flera gånger om dagen i det gemensamma sådär utrustade köket och laga mat. Så det får lov att vänta några veckor. Men samlar som sagt recept och hittat en massa godsaker! Men drycken kommer bli lite mer "problem". Jag avskyr dricka varma drycker och vatten. Och det är typ det enda man får dricka. Men men det går det gör det ju. Vatten får det bli.

2 kommentarer:

Vicky M sa...

TEEEE :D

Vicky M sa...

du har jue fotbollsmuggen att dricka ur, tänk på att innehållet kommer från Clemens..hahahahhaha