fredag 26 december 2008

Längdskidåkning

Började fundera på det för några dagar sedan, kollade runt lite på skidor och pjäxor igår och idag i tidningen läser jag vilken bra allroundträning det är och hur mycket kalorier man förbränner! Jag är på rätt spår.....:D

Nu är bara frågan, ska jag slå till nu? Kanske finns det på rean? Eller ska jag vänta tills nästa år. Men när jag kommer hem i februari är det ju ändå 1,5-2 mån kvar av säsongen i bästa fall. Och skitfina spår finns det ju på Lugnet, vid Stångtjärn och i Sörskog är spåren kanonfina och en massa i Borlänge också. Jag tror det får blir redan i år....

Imorgon efter jobbet ska jag åka till Kupolen och kolla på lite skidor i alla fall.

3 kommentarer:

Vicky M sa...

i innsbruck kommer det vara prisras! kolla där :)

Tasja sa...

Jag tänkte faktiskt på det men hur sjutton ska jag få hem dom? Tror inte jag har plats för skidor faktiskt.

Vicky M sa...

takräcke :D