lördag 13 december 2008

Fler än jag som shoppade

Jisses vad folk det var! Var först på DEZ, smockfullt men hittade lite grejor i alla fall, en super julklapp till Vicky (hoppas jag i alla fall) och målargrejor till Oskar.

Mat var värre, vafan de har ju inte normal potatissallad här! Vidare till Sillpark där jag hittade en sallad som såg okej ut, tyvärr var den inte det sen, själva salladsbladen smakade blääääää. Men resten var okej så jag åt upp det.

Tvättat idag och tror ni inte på fan när jag gått ut och står där så hör jag hur pengagrannen öppnar sin dörr (det både hörs och luktar, han har TV på hög volym och det är Luzerndimman av cigarettrök där inne) hoppade snabbt som fan in bakom hörnet. Sen hör jag hur han går fram och tillbaka, in på toa och ut igen. Men jag stod tålmodigt kvar, till slut gav han upp.

Den andra dåren, han kom hem typ 03 inatt, satte för en gångs skulle inte på musik men istället började han diska och laga mat och jag fattar inte hur man lyckas att låta så mycket alltså. Tog evigheter innan han var klar.

IDIOTER!!

Inga kommentarer: