måndag 29 december 2008

Kul inledning på backveckan

Jag gillar knock-out systemet. Det gör att hoppare som normalt kanske inte skulle ta sig vidare gör det eftersom de tävlar man mot man i första rundan. Och sen kan de ju skrälla i andra. Sen är det ju trist kanske att just idag hade svenske Johan gått vidare om det varit en normal tävling men det är ju det som är charmen med just backveckan!

Vann gjorde Simi, Wuff tvåa och Vassiliev trea. Finnarna hoppade bra, framförallt i andra omgången. Morgi och Mascht var riktigt dåliga och det är ju kul när andra för en gångs skull får kliva fram tycker jag. Är så trist när det alltid är samma som är i topp. Denna tävling var oförutsägbar och kul!

2 kommentarer:

Vicky M sa...

kan jue inte direkt hålla med...

Tasja sa...

Kan jag väl förstå men jag tycker det är skitkul att det lossnat för Wuff tex. Och mycket roligare när fler har chans på pallen.

Vet du om förresten det börjar komma ut att allt inte är så himla bra i det där laget som de offciellt försöker få det framstå? Jag har från flera fått höra om bråk mellan Morgi och Schlieri. Riktigt ordentliga bråk visst....?!