torsdag 18 december 2008

Skidskytte, matshopping och besök

Tempot är inte så högt här hemma. Skönt! Jag börjar jobba på söndag. Måste sätta fart och plugga tyska grammatik också snart men idag har jag tagit det lugnt bara.

Började dagen soft med skidskytte innan vi åkte iväg och matshoppade samt gjorde lite ärenden. Jag var förbi HSB och hämtade mina hyresavier (sist försvann de ju på väg till Österrike). Väl hemma igen var det dags för damernas skidskytte.

Åkte sedan till min bror och gav Oskar hans försenade födelsedagspresent. Han fick ett kit målargrejor och det uppskattades.

Kollade även upp om min bror ville flyga ner, gå på fotboll och vara sällskap på hemresan och det ville han gärna! Tur nog var han precis den helgen långledig också torsdag-måndag. Vilken flax!

Ska bara nu så fort som möjligt kolla om Vicky ska åka bil eller flyga hem. Det är fotbollsbiljetterna som gör det är BRÅTTOM!

1 kommentar:

Vicky M sa...

ska kolla om datumen kommit upp :)