torsdag 4 december 2008

Inte övertalningsbar

Vicky har tjatat i 2 dar att jag ska med till någon utebekantsfödelsedagsparty ikväll. Jag har sagt, nej, nej och nej. Och så blev det även om hon försökte in i det sista. Jag är inget gratis skrattobjekt killar ska göra sig lustig över. Nä den tiden är över och förbi. Jag är inte hur dum som helst, även om de verkar tro det. Och åker jag till Zakopane, kommer jag inte gå ut där heller.

Vicky kallar mig negativ, jag säger jag är realist.....wenn man’s oft genug hört, nimmt es einen doch mit.

Fast jag körde dit henne och hennes två WG-boende - lättlurade jävlar ;) - alldeles nyss. Vilket gör jag måste gå upp tidigt imorgon bitti och flytta på bilen. Men det är okej, jag ska ändå iväg till Sillpark, DEZ, IKEA osv så jag kan lika gärna masa mig upp.

Och tvärtom vad ni säkert tror är detta inget sorligt inlägg. Jag är jättenöjd med mitt beslut. Ett av de bästa jag tagit så här långt i livet tror jag.

5 kommentarer:

Vicky M sa...

TRAMS är vad jag tycker det är. Alla tycker inte att man är perfekt, och tyvärr får man höra det också, men det finns faktiskt folk osm gillar en för den man är och man måste ha något kul i livet :)

förresten du har fått min i love your blogg-award :)

http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2008/12/i-love-your-blog-award.html

puss

Tasja sa...

Du är väl mer hårdhudad än mig.

Jag kan ha kul på många andra sätt. Föresten är det inte särskilt kul att gå ut när man vet hur folk tycker.

Vicky M sa...

Men Jossan,du vet inte vad folk tycker, att en idiot säger något betyder inte att alla gör det :)

zayonchek sa...

det stämmer vad vicky säger, jossan! du är en mycket kul person och om några idioter inte vet det, är det inte ditt problem. men du ska göra vad du vill...för mig vare det roligare om du skulle gå ut i zakopane!
(hoppas du förstår vad jag skriver, min svenska är inte så bra...jag måste börja plugga mer :-))
ha det så bra, puss :)
-ania

Tasja sa...

Wow Ania!!!

Din svenska är bättre än min tyska! Inte behöver du plugga så värst mycket mer.