lördag 13 december 2008

Ont i magen


Jävlars vad ont i magen jag haft igår och inatt. Men jag vet precis vad det beror på. Åt en massa "vita" matvaror igår. Började redan vid frukost, när jag åt vitt formbröd. Lunch blev vitt ris med ost. Avslutade sedan med mer vitt formbröd för jag varken hade lust eller ork att laga annan mat.

Bara inse min mage mår inte bra av vita varor längre, nu när den vant sig vid mörkt bröd, fullkornsris och pasta.

Nu ska jag klä på mig och åka till DEZ. Lite shopping står på schemat. Födelsedagspresent till en av brorsönerna. I julklapp får de pengar (enklast så). Svårt köpa åt 3 mellanstora grabbar som ändrar sig varje dag vad de vill ha. Så måste jag hitta julklapp åt Vickan också.

Fotboll halv fyra så jag måste öka farten så jag är hemma i tid. Sista matchen innan juluppehållet. Werder möter Wolfsburg hemma.

Inga kommentarer: