fredag 12 december 2008

Klockan är inte nio och jag är vaken!

Inte frivilligt dock. Vicky ringde strax innan åtta, jag får inte tag på en taxi! Mitt tåg går om 20 min. Var bara att slänga på sig kläder och åka. Tur jag inte orkade parkera bort bilen på gratisgatan för dit tar det minst 10 min att gå.

Nu står jag olagligt på gatan här utanför men det var fullt på gratisgatan liksom. Och från ikväll är det ju okej stå här och sen hela helgen. Får hoppas de inte jobbar så hårt idag. Snön har vräkt ner och alla parkerade bilar har sisådär 2 dm snö på sig. Dock inte min längre, tyvärr. Jaja svensk bil och här skickar de inte böterna till Sverige....

Äter frukost men ska sen sova några timmar till.

Fast bra att veta om det där med taxikaoset, hon skulle få en först 45 min senare. För på onsdag morgon ska ju jag iväg. Men man kan parkera på en gratisgata och sen gå 1 km till flygplatsen. Så jag ska göra det, hoppas bara det inte är lika mycket snö, blir jobbigt dra väskan då.......

Inga kommentarer: