lördag 20 december 2008

Vårrullar, inredning, Kroatien, hoppning och hästar

Imorgon börjar jag jobba (och går ut hårt direkt, dag + natt. Men sen får jag vila några dagar igen innan det kör igång mer regelbundet vid jul/nyår). Så sista dagen slappa på. Det måste man ju utnyttja och när det sedan är bra vintersport hela dagen på TV:n så var det ju inte så svårt.

Vårrullar: Käkat massor. Mina parents var och hälsade på mormor och träffade då på min morbror och hans sambo. Hon är från Thailand och gör jättegoda vårrullar och de fick en hel påse full! Mumms!!!



Inredning: Jag vill göra om i min lägenhet men vet inte hur, så jag letar inspiration lite här och där.

Kroatien: Jag vill åka dit i sommar!

Hoppning: Lacky vann i Liberec och Simi vann i Engelberg. Och jag tror jag hittat ett beslut om/hur jag ska ha det med hoppningen i framtiden.

Hästar: Jag vet nu hur min hästframtid ska se ut. Men hur lång tid det kommer att ta sig dit vet jag inte. Hänger på andra än mig, mina fodervärdar till exempel.

Nu åter till längdåkarnas sprinttävlingar.

1 kommentar:

Vicky M sa...

nu får du jue berätta mer :)) ite sådär bara öppna upp nyfikenhet :P