måndag 15 december 2008

Jaaaaaa

Nu är jag hemma från shoppingen. Precis när jag kommit hem knackade det på min dörr, först tänkte jag ju så klart neeeeej pengamannen, men jag öppnade i alla fall och utanför stod en kille jag aldrig sett förr och frågade; tjaaaaaa bra fråga vad han frågade om för jag förstod honom inte. Så jag sa: jag har ingen aning och bad honom knacka på hos någon annan. Då frågade han något om en vän som flyttat in eller ut, fattade inte det heller. Jag såg nog lagom förvirrad ut för då säger han:


Killen: Du är inte från Österrike va?
Jag: Näe
Killen: Du är från Sverige, eller hur?

Hur fan kunde han gissa det?!

Det får bli dagens fråga!

Och vet ni vad dom inte heller har här! Letade ju normal vanlig potatssallad här om dagen. Idag var jag sugen på ostkrokar. Tror ni det finns? Näe!

2 kommentarer:

Vicky M sa...

nu hängde jag inte med, vem var killen och vad ville han??

Tasja sa...

Haha det är ju det jag inte vet! Jag har aldrig sett honom förut och jag fattade inte vad han sa.