onsdag 24 december 2008

Nu är julafton snart slut

Merry christmas! Joyeux Noel! Buon Natale! Feliz navidad! 'n geseende Kersfees! God Jul! Veselé vánoce! Gezuar Krishtlindjet! Glaedelig jul! Hyvää joulua! Prettige kerstdagen! Feliz Natal! Gajan Kristnaskon! Selamat Natal! Sugeng Wiyosan Dalem! Sretan Bozic! Hapi krismas! Veselé Vianoce! Vesel bozic! Krismasi jema! Kellemes karácsonyi ünnepeket! Frohe Weihnachten!

Nu ska jag sova! Från imorgon jobbar jag fem (!) dagpass på rad (då fattar ni hur desperat jag var på att komma hem.....) och avslutar dessutom med att sista dagen göra ett dubbelpass både dag och natt.

Jag har passat mina brorssöner på dagen/em, de var bråkiga som vanligt....;) sen tittat på Kalle Anka ätit julmat, sett Svensson, Svensson och tagit ett långt skönt skumbad. En helt okej julafton. Julklappar ger vi inga. Vi tar de pengarna och köper oss något själva som vi vill ha. Barnen ger vi pengar så får de själva köpa vad de vill ha. Funkar bäst, alla får vad de egentligen vill ha och man slipper springa i affärer och våndas.

Inga kommentarer: