måndag 22 december 2008

Minnen


Ser sammandrag från EM i somras! Jobbar med Sanna och hon den lyckosen hon var på två matcher i somras.

Men härliga fotbollsminnen får man se. Så mycket bra matcher. Spanien *mumma* Holland *suck av lycka* Tyskland *dubbelsuck av saknad*. Undra om man kan övertala Malino till nästa EM? Eller brorsan, han är aldrig omöjlig ;)

Andra minnen av helt annan sort! Nu vet jag varför jag längtat så till mitt arbete! Alla underbara jobbarkompisar. Var längesen jag skrattade så mycket som jag gjort i dag på dagen och redan hunnit med nu inatt fast vi bara jobbat 1,5 timme än. Å så har vi en massa snö! Livet är häääärligt.

Fast både Sanna och Lena blev "arga" på mig när jag sa jag inte gillar Zlatan. *fniss* Han är ju så uuuuunderbar! Jag bara, va? har ni sett hans nya sluskiga frisyr men det hjälpte inte. De hade stjärnor i ögonen ändå.....

Inga kommentarer: