söndag 16 november 2008

226 unika besökare

Denna veckan. Inte så många om man jämför med de stora bloggarna men jag har aldrig och kommer aldrig få den ambitionen. Okej pengarna vill jag ha, men gå på kändisfester och göra läppförstoringar och annat knasigt? Nej tack!

Men nyfiken blir jag, vilka 226 unika människor hittade min blogg? Och varför? Jag vet väl en 10 st som läser den men de andra 216 vilka är ni? Vore skitkul om ni skrev en kommentar. Jag veeeeeet det är jobbigt kommentera, jag är själv dålig på det. Men om ni orkar så lämna gärna en signatur under detta inlägg. Fast risken är väl jag inte vågar skriva ett dugg efter det :D. Det tog bra länge innan jag vågade skaffa en statistikmätare. Kändes bra när jag kunde inbilla mig att bara min 10 närmaste kompisar möjligen läste.....den tiden är visst förbi....för 216 människor känner jag inte! Social inkompetent som jag är....*asg*. Kanske drar den historien för er någon gång...

Inga kommentarer: