onsdag 19 november 2008

Heute

Vaknade 8.15 av att någon knackade på min dörr, ignorerade det totalt, kom ju för fan hem efter 03.00 ju!!! Men personen var ihärdig. Upp och öppna. Utanför stod en gubbe och sökte min granne, Elefanten. Först tog det ett tag innan jag fattade vem han sökte. Sen gick det upp för mig och jag sa han bor i sjuan. Nej det står åttan i mina papper. Jaha men nu bor inte han här utan jag, han bor i dörren bredvid. Gubben börjar bläddra i sina papper men till slut gav han med sig och gick till dörren bredvid.

Sen tog det ett tag innan jag somnade om.

Vaknade vid tolv, halv ett gick jag ut för att flytta bilen och passade på att gå en vända. Gick 1 mil efter Sill och Inn tog lite över 2 timmar. Sen hem göra läxan och sen var det dags skynda sig till UNI.

Tyskan gick bra, det börjar gå upp ett ljus för mig i grammatikens värld. Fick även lite tips av läraren vad och hur jag ska träna.

Sen gick jag hem, tog vägen förbi M-preis på Banhof, lite chips till fotbollen måste man ju ha.

Och nu om någon sekund börjar matchen Tyskland - England så nåde den som försöker störa mig de närmaste 2,5 - 3 timmarna!

Over and out.

1 kommentar:

Vicky M sa...

Bahnhof :) inte BANhof :)