fredag 7 november 2008

Lista (snodd från Vicky som snodde den från Tessan)

Listor

ALLMÄNT...

Namn: Annelie
Smeknamn: Jossan
Längd: 178 cm
Skostorlek: 40-42
Hårfärg: Bruntrött, brunt, mörkbrunt, svartbrunt (på riktigt mörkblond)
Är du kär i någon: Nix, inte just nu
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, trivs bra i Sverige fast Bremen vore ju inte helt fel kanske ;)
Tycker andra att du är attraktiv: Nej, det tror jag inte
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej

SENASTE...
Film du hyrde: Ingen aning, man hyr liksom inte filmer längre
Film du köpte: Deutschland - ein Sommarmärchen
Låten du hade på hjärnan: So soll es bleiben
Personen du ringde: Vicky
TV program du tittade på: Uefa-cup match Wolfsburg - Heerenveen igår kväll
Personen du tänkte på: Mario....(hahaa jaaaaaaa veeeeeeet)

FAVORIT...
Mat: Pasta
Låt: Flugzeuge im Bauch
Sport: Fotboll, backhoppning, att utöva själv: ridning
Kläder: Sportigt
Bil: Jag nöjer mig med om den funkar :)

ANTAL...
Gånger du varit kär: 3-4 kanske
Gånger ditt hjärta brustit: Det är helt än men lite ärr har det nog
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett par

SENASTE...
Bok du läste: Av hela mitt hjärta - Mattias Björk
Personen du fick brev av: CSN - fast det är ju ingen person
Personen du fick sms av: Syrran

ÖVRIGT...
Är du seriös: Ja
Vad är du allergisk mot: Pollen
Var har du ont: mer eller mindre konstant ont i min opererade fot men annars ingenstans.
Använder du hårspray: Väldigt sällan
Kan du stå på händer: Nä

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: NÄ
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja, brorsans fru
Vad dansar du till: Bra musik
Stockholm är: Okej att besöka men annars för mycket av allt
Göteborg är: Okej, de har Liseberg det är en fördel
Kan du sjunga: Absolut, kan väl alla :P
Mer värt än guld: En massa saker.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Finland, Tyskland (fast jag har varit där men inte till de platser jag nu vill)
Sparar till: Inget speciellt. Bilreparationer kanske! Eller ny bil....
Väntar på: Säg det?! att Werder ska sluta släppa in så många mål kanske? Att jag ska greppa tysk grammatik?
Pålägg som gäller: Ost
Dagens dryck: Cola

Inga kommentarer: