lördag 1 november 2008

Ska jag eller ska jag inte?

Grymt sugen på glass. Och jag har en bensinmack mitt emot där jag bor som är öppen....

Blir inget gym men jag ska faktiskt ut och gå en vända, sisådär en 30 min eller så. Så är det jämt, när jag inte gör något blir jag superslö och när jag väl sätter igång, blir jag rastlös direkt om jag inte gör något.

Vicky var här ett kort tag. Johanna ringde och frågade om hon inte skulle komma och öppna? Var bara det att igen sagt hon skulle det. Och Eva kunde inte ta sig upp i tid eftersom det är röd dag och det går inte så många bussar. Tur nog sas det inget om mig... det finns visserligen inget att göra men ibland får jag känslan hon tycker det är bra jag är där, gratis arbetskraft liksom. Men ge mig isåfall något vettigt att göra...hon hade kanske tex kunnat lära upp mig så hade jag kunnat öppna....Vicky mår nämligen pyton och ville inte alls börja reda. Bra planering.... vet inte så värst men jag är inte imponerad av de arbetsledande insatserna om man säger så...men det har ni ju hört förr...:)

Har nyss fått se alla fina målen på ARD från Bremen matchen. De visar alltid sammandrag och alla mål på matchkvällarna. Och Lukas (München-Arminia 3-1) fick både spela fram till ett må, ett drömpass så Ribéry hade bara att peta in bollen. Sen gjorde han ett mål också på straff. Fast det lär väl inte ge honom en startplats i laget hur som helst.

Lite lustigt det där. Klose är fast även när han inte gör mål (fast han gjorde ett idag, det gjorde han) både i klubblag och landslag. Lukas är fast i landslaget men inte i klubblaget. Den han slåss emot Luca Toni är petad ur landslaget men fast i klubblaget. Queee...????!!!!

Inga kommentarer: