söndag 16 november 2008

3 timmars hemläxa jobb

Direkt efter träningen gick jag och Vicky ner i köket. Först käkade vi sen har vi i 3 timmar pluggat. Blev förvånad när jag kom upp på mitt rum och såg att klockan redan var över 23.00. Kändes inte så länge. Är bra sitta där nere för man blir inte distraherad av TV eller dator. Och det är nästan ingen som använder köket. På sin höjd kommer någon ner och värmer sin mat i mikron.

Först gjorde jag mina läxor, sen fick Vicky läsa igenom så gick vi igenom mina fel och så fick jag göra om. Kan inte påstå jag har grammatiken klar för mig men lite mer i varje fall.

Werder Bremen vann mot Köln med 3-1. Klättrade med det fyra platser upp till nr 7. Leder Bundesliga gör Leverkusen före Hoffenheim. Samma poäng men Leverkusen har 1 plusmål mer. Trea är Bayern München.

Inga kommentarer: