måndag 24 november 2008

Ge mig kraft, ge mig styrka....

dåren som tror jag är en ATM var här nyss och knackade (ovanligt va?!) och undrade om jag hade 3 Euro. Nu har han på 5 dagar försökt låna pengar av mig 4. Totalt över 12 Euro dvs mer än 120 spänn. Tror han man är gjord av pengar? Jag menar det är dessutom då bara vad man skulle gett honom, jag lär ju själv också förbruka pengar. Och det är i slutet av månaden. Så om inte han har, har säkert inte andra. Hur jävla dum, eller hur jävla fräck är man då när man försöker ta av andra det sista dom (troligen) har?

Jag har ett bra förslag: SLUTA RÖK SOM EN BORSTBINDARE SÅ HAR DU PENGAR. Snart skriver jag ut det på tyska och sätter på min dörr.

Alltså jag tycker det är här jävligt obehagligt. Har aldrig varit med om sånt här förr. Jag känner ju fan inte ens människan! Snart klagar jag officiellt hos min hyresvärd, är fan hans hyresgäst ju!!! Ska jag känna att jag måste hålla mig gömd, inte hemma, osv för att inte trakasseras?

Nä han fick inga pengar. From nu har jag (officiellt) enbart bankkort. Men jag lovar ge det några dagar så kommer han föreslå jag ska handla på mina kort åt honom.....jag bara väntar på det.....han kanske själv kan skaffa sig ett bankkort med kredit? Kände jag honom skulle jag föreslå det.

Måste till skolan, 3 timmars frist från honom i alla fall :D

Inga kommentarer: