söndag 30 november 2008

Det bidde ingen rodel

För igår vid halv tio kom Vicky på att ska vi inte åka och träna? Sagt och gjort, hade ju inte gjort annat än att ligga i sängen hela dagen, först för att plugga och sen såg jag på sport i timmar. Tog det lugnt, jag kände redan igår jag börjar bli förkyld så det blev bara 45 min på CT:n. Är täppt i näsan och har huvudvärk. Börjar hosta så smått också. Hoppas det inte blir värre bara. Sjuk vill jag inte bli!

Var hemma halv ett och jag orkade inte gå upp till åtta för att åka se på rodel. Nu väntar jag istället på att Nordisk Kombination ska börja strax (på TV:n).

Werder vann igår med 5-0! Och så bra de spelade! Gamla Werder var tillbaka. Fast de var de å andra sidan också mot Bayern när de slog dem i höstas med 5-1. Det är så väldigt upp och ner denna säsongen. Med två speldagar kvar innan vinterpausen så om de kunde spela så här bra de sista matcherna så vore det ju härligt!

Inga kommentarer: