tisdag 11 november 2008

Hittat en parkeringsbar gata

När vi var här och tittade på rummet så sa ju tanten att det skulle finnas en fri gatan att parkera på i närheten men hon pekade lite vagt. Jag har ju letat bakom där jag bor men inte hittat något.

Men nu ikväll när jag var ute och gick så hittade jag den! Den ligger lite mer mot Bergisel men inte så långt upp. Skulle gissa det tar 5 min att gå från där jag bor kanske. Ligger parallellt med den andra floden (eller å skulle jag nog vilja kalla den här) här i Innsbruck (inte Inn, minns inte vad den här heter) gatan heter Sillhufer i alla fall.

Från 19.00 på vardagar och hela helgerna är det ju fritt på gatan precis utanför där jag bor men vardagar dagtid måste jag hitta någon annanstans att ställa bilen nu när Vicky flyttar ner i stan också.

Inga kommentarer: