söndag 9 november 2008

Söndag kväll

Jag och Vicky var iväg på Fight outen. Hängde med bättre idag! Kombinationerna sätt bättre, fast ärligt så var de inte lika svåra som sist...och blev inte helt slut heller fast jag redan varit ute och gått 1,5 timme idag. Sista veckans promenerande har gjort verkan verkar det som...

Min andra konstiga granne (jag har två som är lite underliga...minst sagt) kom förbi och ville ha 3,50 Euro. Han sa till vad men jag fattade inte och hade jag frågat hade jag väl fattat lika mycket. Jag tror för typ städning och toapapper och sånt men skulle kunna vara för internet också. Jag vet inte om jag använder hans eller husets..hahaha. Jaja kommer han redan i nästa veckan och vill ha mer får jag väl försöka få honom att förklara för mig på engelska vad jag betalar för. Men är det bara 3,50 i månaden så tänker jag betala och se glad ut!

Sen åkte vi och handlade och åt Lasange och Cannelloni nere i köket. Som typ ingen använder, alla lagar mat där men äter på sina rum. Söte finnen var ner och kokade makaroner och Vicky flörtade och tog reda på en massa om honom. Han har världens sötaste dialekt när han pratar tyska med finsk underton. :D

Sen spelade vi Uno (jag och Vicky) och vann varsinn gång.

Nu tittar jag på DSF som skulle visa Schalke - Bayern München. Vet inte var den matchen tagit vägen, fotboll ser jag iof men inte den matchen...konstigt! Jaja tur det inte var en Bremen match!

3 kommentarer:

Vicky M sa...

jag flörtade? jag tog reda på en massa?
DET VAR JEU HAN SOM FRÅGA UTMIG SOM EN DÅRE!!! :D

Tasja sa...

Haha jaja vem var det som sprang i korridoren som en galning i fredags då för att kaaaanske träffa på honom... ;)

Tylko Vicky po Polsku sa...

hahahaha...det var in freags, nu är jag äldre och mognare :D och då var jag full :D