lördag 8 november 2008

Vad händer idag då?

Har nyss vaknat - råkade ligga och läsa till 04.00.... - ska strax klä på mig och gå ut och gå.

15.30 är det fotboll Bochum - Werder Bremen. Sen ska jag ta itu med tyska läxan igen och göra klart den.

Vicky vill gå ut och dansa. Skulle jag också kunna tänka mig (nykter dock!) men grejen är att jag så mycket avskyr allt jävla rökande här så det är knappt jag står ut. Får se, jag skulle lika gärna kunna ta 60 min på CT:en faktiskt. Fast Vicky tycker jag ska vara lite social också. Neeeeee, booooring. Jag är inte en supersocial människa och speciellt inte här där jag fattar ungefär hälften eller mindre av vad folk säger till mig när de är fulla samt musiken är på högsta (för hög oftast) volym.

Vi får väl se vad som händer en lördagkväll i Innsbruck.......

Inga kommentarer: