torsdag 13 november 2008

Åter en regnig dag i Innsbruck

Har varit med Vicky och hämtat det sista (nästan, kvar blev några småsaker) på gamla adressen, ätit frukost, men blev som lunch, grillad korv med pommes på Baguette, lämnat Plasma och varit pådriva och tvingat henne packa upp *oj vad hon gnällde :) * och då fick hon ändå dispans att allt som är kvar i bilen tar vi efter hennes ryska.

Vi fick efter en del tänkande och provmöblerande in en 140 säng, 2 st stora garderober, 1 soffa, 1 liten bokhylla, 1 byrå/skobyrå att ha TV:n på också, samt 1 hörnhylla in i rummet som är kanske 3x4 meter eller så?? Inte så stort alls. Ser rätt bra ut också faktiskt.

Jag ska läsa ut en bok nu sen ut och knata en stund, men idag får jag se om det blir en hel timme, slutar det regna så säkert annars vet jag inte. Kanske nöjer mig med lite mindre idag. Har ju faktiskt varit uppe i 1,5 - 2 timmar varje dag flera dagar i rad nu. Det är så mulet så jag ser inte ens bergen som jag vanligen har precis utanför fönstren. Annars är det normalt svenskt oktoberväder här. 5-8 grader och småregn.

Inga kommentarer: