söndag 2 november 2008

Seg morgon


Jag borde varit ute och gått för redan en timme sedan men fastnade framför datorn. Jag måste helt enkelt börja med att schemalägga mina dator tider. Jag måste plugga också! Det är så lätt man fastnar framför något helt oviktigt, som nu imorse. Nä skärpning alltså!!

Nu ska jag i alla fall klä på mig och gå ut en timme. Vicky har hotat med att vi ska på thaiboxning ikväll på gymmet (sa hon igår) men jag hoppas hon drack bra igår och är bakfull idag.....*vissel*. Dessutom beror det på hur mina fötter mår ikväll. De mår fortfarande inte så bra efter en kväll i högklackat.

Sen plugg och så ska jag se om jag inte kan hitta någon kul match i Bundesliga att se på också....vänta.....har att välja på Dortmund - Bochum eller Mönchengladbach - Frankfurt. Blir nog den sista.

1 kommentar:

Vicky M sa...

ingen thaibox, utan fight out, 18.00 it is :D inga laterier här inte :D