tisdag 25 november 2008

Listdags

Namn: Annelie
Smeknamn: Jossan
När är du född: 23 november
Vad gjorde du igår kväll: Var på julmarknad
Har du nytvättat hår: Nej
Vad luktar du nu: Pepparkaka kanske? Åt 2 sådana nyss.
Saknar du någon nu: Ja
När fick du senast en present: I söndags
Vad drack du senast: Cola
Har du några högklackade skor: Äger faktiskt 2 par
Vilken är din favoritfärg: Blå
Har du blivit hotad på telefon: Ja flera gånger (på jobbet), varit på rättegång pga det med
Vill du ha barn: Nej
Längtar du tills din nästa födelsedag: Nej
Brukar folk säga du ser äldre ut än du är: Nej tvärtom! Alla tror jag är mycket yngre
Vilka språk kan du prata: Svenska, Engelska, Norska, Tyska (dom 2 första bra, dom 2 andra hyfsat)
Hur många hål har du i öronen: 3
Just nu är jag: Trött (sovit dåligt, vaknat tidigt)
Är du blyg: Japp
Vad har du på dig: T-shirt, pyjamasbyxor
Hur mår du idag: Hyfsat
Ögonfärg: Blå
Syskon: Annette & Henrik
Favoritdag i veckan: Den dag jag är ledig från jobbet (vilket ju varierar då jag jobbar skift)
Hårfrisyr: Långt mörkbrunt
Tycker du om fester: Ibland, ibland inte
Är du en gottegris: Ja, tyvärr
Är du modig: Njaaaaa
Gillar du att prata i telefon: Jorå, annars vore jobbet svårt då jag pratar konstant i telefon där (nästan i alla fall)

Inga kommentarer: