onsdag 12 november 2008

Skitkväll

Gick dåligt i skolan, hemläxan fick jag tillbaka och måste göra om, jag fattar nada av grammatiken. Snart skiter jag i det där och nöjer mig med att jag förstår tyska, ja tysk tyska då och jag fattar intervjuerna med fotbollsspelarna och kan följa en match kommenterad på tyska och kan läsa tysk text utan problem och förstå 99,9%. Att jag sen inte kan skriva och prata på mer än en 5 årings nivå spelar snart ingen roll för mig.

Gick till gymmet efter skolan och stod 1 timme på en ny maskin, typ Crosstrainer men ännu spacigare. Den hade inbyggd fläkt som blåste kalluft på en, det var nice. Tror den hetter Star Track eller nått. De bygger ju ut till dubbelt så stort och nu har de nya maskinerna kommit.

Gick hem i regnet efteråt för Vicky var inte klar uppe på Binis och jag fick inte tag på henne på mobilen och ville inte stå där och vänta eftersom jag inte visste hur sen hon skulle bli. Sen ringde vi om varandra 3-4 ggr så där innan vi lyckades mötas här hemma.

Nu ska jag sova.

Förresten hade jag en weird dröm inatt, eller jag minns inte om vad jag drömde men jag drömde i jagform men jag var Lukas Podolski. Knäppt va?!

Inga kommentarer: