söndag 2 november 2008

Mitt rum

Klicka på bilderna för att se dom större!!

Så här ser mitt rum ut. Först en liten before bild som jag hittade. Tyvärr ser man inte så mycket men mitt emot sängen stod klädskåpet i alla fall, det är det blåa som syns i vänster hörn. Ni ser också en bit av fönstret bakom sängen:


Rummet från dörren mot fönstret, jag har vänt på sängen och helt flyttat klädskåpet:


TV:delen med kylskåp och hylla, fotat från sängen sett:


Det här ser jag det första jag ser när jag vaknar och det sista innan jag somnar, syns inte så bra kanske men är tyska landslaget i fotboll:


Dekoration över huvuddelen på sängen. Saknar en tysk flagga. Men jag har letat och letat men inte hittat någon än:


Rummet från fönstret mot dörren:


Detaljbild fönstret:


Här har man precis kommit in genom dörren och ser runt hörnet mot sängen:


På höger sida står klädskåpet:

Inga kommentarer: