onsdag 26 november 2008

Snart skolan men pluggat dåligt

Jag har inte haft ro i kroppen att plugga som jag borde. Jag har legat och lyssnat efter ljud i korridoren hela tiden och när någon gått förbi "hållt andan" för att se om det skulle knacka på min dörr. Nu verkar det lugnat ner sig, varit tyst i 2 dagar sen hyresvärden var upp.

Och så har jag bestämt mig för att nu struntar jag i honom. Skulle han fråga något mer kommer jag säga nej bestämt och dra igen dörren. Får han väl stå där utanför och glo då! Jag känner jag har blivit förbannad på honom nu faktiskt!!! Även om han inte förstår fullt ut som andra så måste han (eller så får han lära sig helt enkelt) att röker man mycket så tar pengarna slut. Hushåller man med cigaretterna har man råd röka fler dagar. Till och med små barn kan ju lära sig sånt.

Så jag hoppas lektionen idag går bra ändå och så ska jag plugga rejält resten av veckan.

CL ikväll, därför inget gym. Vicky ska till gymmet under min tyska och ville vi skulle mötas där sen men då får jag stressa för att hinna hem till fotbollen och jag orkar inte det idag känner jag. Sovit dåligt i flera nätter i rad, så helst skulle jag vilja lägga mig och sova just nu. Men istället ska jag fixa till mig och om 20 min går jag till skolan.

Sport Bild har ju nytt nummer ute idag med! Hur fan ska jag få tag på den utmärkt och billiga tidningen i Sverige sen?!

Inga kommentarer: