tisdag 25 november 2008

Jag har fått löneförhöjning! :D

Ringde min syrra för att få månadens dom, dvs räkningarna upplästa så jag kunde betala (min post är eftersänd till henne). Hon sa då också att jag fått ett brev från mitt jobb. Och nu var visst min löneförhöjning klar. Den är väl okej. Med tanke på att jag släpat efter och med 5 års erfarenhet haft likadan lön som de nyanställda så är den sisådär men om man tänker på min andel i den totala potten så tror jag den är rätt okej faktiskt.

Nu har jag ju ingen glädje av det här förrän i februari men ändå! :D Mer pengar är alltid kul.

Nu ska jag göra något tråkigare. Räkna på vad backveckan kan tänkas gå på och om jag har råd att delta på alla 4 ställerna eller ej.

Och CSN måste ju vara knäppa? Nu har de skickat ut brev om att skolan måste lämna studieintyg om jag ska få nästa utbetalning. Den för januari. Men min termin sträckte ju sig oktober-januari och det har de ju redan intygat en gång. Räcker inte det?!

Och något helt annat. Kanske någon som läser min blogg är TV-expert eller vad jag ska kalla det. ComHem kan leverera ZDF till mig. Men jag vill också ha ARD, DSF, ATV, RTL och VIVA. Hur gör jag????

Inga kommentarer: